نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

رای سنگین فیفا علیه استقلال| آمانوف به وعده‌اش عمل کرد!

  • کد خبر: ۲۲۱۲۲۹
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
رای سنگین فیفا علیه استقلال| آمانوف به وعده‌اش عمل کرد!
آمانوف، بازیکن سابق ازبک استقلال همان طور که وعده داده بود از استقلال شکایت کرد و این باشگاه به ۵۶۲ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که عزیزبک آمانوف از استقلال کنار گذاشته شد و به کشورش رفت تا در تیم نسف قرشی بازی کند، اعلام کرد بابت فسخ یک سویه قرارداد از طرف باشگاه استقلال حتما شکایت و این باشگاه را محکوم خواهد کرد.

در آن زمان مدیران استقلال توجهی به این ماجرا نکردند تا اینکه بعد از طرح شکایت آمانوف در فیفا از سوی این عالی‌ترین مرجع رسیدگی به شکایت بازیکنان حکمی علیه باشگاه استقلال صادر گردید.


فدراسیون جهانی فوتبال با بررسی شکایت آمانوف، استقلال را به پرداخت ۱۱۲ هزار دلار برای فصلی که برای آبی‌های تهران بازی می‌کرد، به همراه ۴۵۰ هزار دلار برای باقی‌مانده قراردادش محکوم کرد.

به این ترتیب باشگاه استقلال در مجموع باید ۵۶۲ هزار دلار به حساب این بازیکن واریز کند و تا زمانی که این مبلغ واریز نشود، استقلال قادر به فعالیت در نقل و انتقالات نیست.

البته باشگاه استقلال ابتدا دفاعیه‌ای را به فیفا ارسال کرده تا شاید از جریمه فوق بکاهد، اما تا کنون فیفا باشگاه استقلال با مستحق کاهش جریمه ندانسته و اقدام باشگاه استقلال فقط محض گرفتن وقت و زمان است که باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->